Jak nie zostać anonimowym sprzedawcą w internecie
Internetowa sprzedaż wiąże się nieodłącznie z dostarczaniem paczek pomiędzy kupującym a sprzedającym. Każdy z nadawców ma świadomość tego, że zapakowana w odpowiedni sposób przesyłka gwarantuje bezpieczne dostarczenie zawartości. Lecz już nie każdy będzie się zastanawiał nad tym, czy opakowanie, oprócz funkcji zabezpieczającej może pełnić także funkcję nośnika reklamowego. A odpowiedź będzie jednoznaczna. W czasie rosnącej liczby paczek klienci nie zwracają uwagi na szare kartony, pudełka czy bezosobowe koperty z danymi adresowymi. Tymczasem wolna powierzchnia tych opakowań może wiele powiedzieć o nadawcy. Dobrze jest zadbać o wyróżnienie swoich przesyłek przez nadanie im indywidualnego wyglądu. Taką rolę pełnią indywidualizowane foliopaki kurierskie. Zanim wzrokowi kupującego ukaże się zakupiony produkt, zdąży zapoznać się z logo i kolorystyką firmy, w której zamówił. To ważny element utrwalania wizerunku firmy która obecnie jest tylko linkiem na liście wyników i może łatwo zginąć pośród wielu podobnych. Źródło: https://www.emgraf.pl/koperty-foliowe.html
+Tekst Sponsorowany+