Rynek startupów i inwestycje ryzykowne.
Efektywna reklama własnej firmy
Efektywna promocja swojej firmy to absolutna podstawa – przecież fakty są takie, że te pieniądze, które zainwestujemy w reklamę, pewnie zwrócą się nam. Należy mieć na uwadze, że choć w istocie reklama jest bardzo dobrym pomysłem, to jednakże tak naprawdę nie jest powiedziane, iż w każdym przypadku inwestycja w na przykład parasole reklamowe zwróci się dla nas. Przykładowo – jeżeli prowadzimy lokal serwujący kebab, a różnego rodzaju parasole z choćby logo i nazwą lokalu rozdamy dla wegetarian, to stracimy pieniądze.
Oczywiście przykład z wegetarianami jest kompletnie wzięty z sufitu, ale doskonale on pokazuje, że czymś niesamowicie ważnym jest to, aby parasole bądź kubki reklamowe rozdawać dla takich osób, które przynajmniej teoretycznie są zainteresowane kebabem. Czyli gadżety warto rozdawać pracownikom okolicznych firm. Zasadniczo to jest tak, iż nieumiejętna promocja może przynieść dla nas bardzo często więcej szkód, aniżeli pożytku. W Polsce tych firm, które mają we własnej ofercie projektowanie i produkcję takich gadżetów jak na przykład torebki reklamowe jest pod dostatkiem, więc odnalezienie agencji reklamowej to formalność.
1. Przejrzyj
2. Kontynuuj
3. Sprawdź to
4. Otwórz link
5. Przeczytaj więcej